søndag 11. september 2011

Den Fattigste Terje

Takk til alle sammen som fulgte med i den store "blogge-tiden" min, som i hovedsak var fra Oktober til April. Fra tilfeldige bilder til påskekrim.



Noen bilder fra tjenesten her:





Jeg elsker disse bildene fra messa:







Vi var også først til å pusse døra til musikkbygg. IKKE 130!







Finbråtens sivile ting under hovedmønstringa i januar:











Diverse bilder i tilfeldige størrelser av mine sår og blåmerker etter bruk av skarptromme i år:















Te

Dette er all te jeg har drukket i messa i år.








Det består av:

29 teposer med "Earl Grey Tea"


7 teposer med "Exclusive Black Tea", en ny variant som kom i vår/sommer-perioden.


36 poser med "English Breakfast Tea"


29 poser med "Four Red Fruits"


32 poser med "Apple, Cinnamon & Raisin"

English Breakfast Tea er vinneren for meg i år.







-----------------





Nitrogenoksid (NOX) er en kjemisk forbindelse av oksygen og nitrogen som dannes ved at disse reagerer med hverandre under forbrenninger ved høye temperaturer. Nitrogenoksid løser seg lett i vann og dannersalpetersyre.[trenger referanse] Nitrogenoksid er, sammen med svovel, derfor en viktig bidragsyter til sur nedbør. I bilsammenheng brukes nitrogenoksid som erstatning for oksygen i forbrenningsprosessen. I denne sammenheng anvendes dinitrogenoksid som er bedre kjent som lystgass eller rett og slett nitro.













I oktober-tidene hørte jeg fra flere: "Ja, du er han personlighetsgreie-fyren", etter som jeg opplyste enkelte i troppen om MBTI, en slags indikator om en persons preferanser. Det første jeg gjorde her i Garden var å skrive opp navnene på de jeg kunne, og lære dem. Hvem var leder-typer, hvem var stille kunstnere, hvem hadde den høye stemmen i leksjonene, hvem var den kalde kritikeren, hvem var filosoferen, hvem var den følsomme typen osv.



Fra den norske wikipedia:


Personlighetspreferanser

DikotomiBeskrivelsePreferanser
EnergiHvor energien typisk rettes og fornyesEkstroversjon --- Introversjon
OpplevelseMåler primærfokuset for oppmerksomhetSansning --- iNtuisjon
AvgjørelseDen typiske beslutningsstilTenkning --- Følelse
LivsstilTypisk håndtering av den ytre verdenavgJørelse --- oPplevelse



Hver enkelt person vil altså ha en preferanse innenfor hver av disse dikotomiene. Kombinasjonen av personens preferanser betegnes med en bokstavkombinasjon på fire bokstaver, og totalt er det 16 mulige typekombinasjoner:



ProtectorsCreatorsIntellectualsVisionairies
ISTJISTPINTJINFJ
ISFJISFPINTPINFP
ESTJESTPENTPENFP
ESFJESFPENTJENFJ


HUSK! Den sier ikke hvem du er. Jeg er ikke 100% enig i min heller. Du er helt unik, selv om du har den samme personlighetstypen som en annen.


De som har en liten bokstav føler jeg har en svak side. F.eks. iSTJ er en svak innadvendt.



Aanstad - INTP
Aasen - ISFP
Almelid - ENTP
Andersen - ESFP
Arnesen - ESFJ
Ask - ISTJ
Bakko - ISTJ
Branæs - ESTP
Bratlien - ISTP
Børsting - INTP
Carlin - ISTP
Claussen - ENFP 
Christiansen - ISFJ
Due - ISFJ
Ekeberg - ESTJ
Eriksen - ESTP
Erlbeck - iSFJ
Eskås - ESTJ
Fard - ENTP
Finbråten - ENFP 
Finvik - ISFJ
Fjeld Olsen - ESFj
Fylling - INFP
Føyen - ESTJ
Gaard - INTP
Gjestvang - ESFJ
Granum - ISTj
Gullerud - ISFJ 
Hallem - ISTJ
Hansen - ISFJ
Haugen, Vegard - ESTP
Haugen, Harald - ESTJ
Harkestad - ISFP
Heen - ESFp
Henriksen- ESFP
Holm - ENFP 
Huseby - ESFj
Høkaas - INFJ
Illevold - ESFJ
Jamtveit - ISFJ
Jørstad - ISFP
Kavlie - ESTP
Kinden - INFJ
Kleiven - ISTJ
Knowles - iNFP
Kopperud - ESTP
Kristoffersen - ESTJ
Kval - INTP
Larsen - ESFP
Loland - ISFP
Mork - ISFJ
Morken - ESTJ
Munksgaard - ENTJ 
Navestad - ENTP
Negassi - ESfJ
Nordengen - ISTP
Nordgård - ESTP
Norum - ISTP
Nybråten - ISTP
Nyhagen - ISFJ
Okstad - ISFJ
Ommedal - ENTP
Rein - ISFJ
Rismoen - ESFJ
Roland - ESTJ
Rosenlund - ISFP
Rudi - ESFP
Rystad - ISFP
Sevaldson - iSFP
Skjerve - ISFJ
Smørsting - iSFP
Storøy -  ISTJ
Sørland - ESTP
Thorgersen - ESFJ
Torgersen - ESFP
Trondsen - ESFP
Vambeset - ISFP
Wormdahl - INFJ
Østmo - ESTJ
Åmot - ESTP
Åse - INFP

Overlappere:

Gausel - INTP
Røsland - ESFJ
Ottesen -  ISTJ
Kaasa -  ISTJ
Kleveland - iNTP
Råen - ISFJ
Stokka - ESTP


Befal:

Kpt. Brække - ESTP
Lt. Sørensen - ESTJ
Fenrik Paulsen - ISTJ
Major Nilsen - ENFP 
Lt. Caspersen - ESTJ
Fenrik Skage - ISFJ
Fenrik Veie -  ISTJ




MBTI-typene var det siste jeg skulle skrive om i mine opplevelser i Garden, noe jeg planla siden innrykk.

   
          


                       Tusen takk for meg, Ismael------´*@

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar