søndag 15. mai 2011

Alge

God kveld?





Takk for utrolig mye skryt fra alle sammen. Jeg drømte i natt om nye drap på Huseby og mye annet "krim"-aktig som skjedde. Jeg fortalte det til Finbråten, som tolket det som at underbevisstheten min er egentlig stolt over det jeg skrev i påsken. Det kan nok stemme.

Jeg må beklageligvis si at det vil ikke komme så mye spennende på denne siden lenger. For det første er vi nå i den travle perioden. For det andre, det er noe stort jeg må toppe til neste inlegg, og for det tredje, mye av skrivingen forflytter seg fra denne bloggen til jobbing på årboka.

Årboka kommer til å ha det meste en vanlig årbok fra Kp. 3 har. Hilsener fra befal, kronologisk gjenfortelling av året og beskrivelser av hver enkelt gardist på slutten.

Resten blir ideer til denne siden som fungerer bedre i årbok. Det kan være ting som allerede er her. Jeg er en mann som tenker stort og vil ha mye rart og kreativt i boka. Jeg har lyst til at den skal skille seg ut, men likevel, være god og ordentlig satt opp, slik en suksessfull årbok er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar